Masukkan email untuk mendapat harga promosi ebook kertaskerja2u!!!

Name:
Email Address:
No Telephone
Ebook Pilihan Pakej A

free forms

Monday, January 7, 2008

Pengenalan Blog KertasKerja2U

Assalammualaikum..

Blog kertaskerja2U!!! ini bertujuan untuk membantu golongan usahawan muda serta petani/penternak yang mahu memulakan kerjaya mereka dengan bermula dari penyediaan kertas kerja sebelum mendapat pinjaman atau sebelum memulakan sesuatu projek.

Kami juga mahu membantu golongan ini untuk mendapatkan contoh-contoh kertas kerja melalui blog kertaskerja2U!!! ini, tanpa bersusah payah mencari contoh kertas kerja di kedai atau di mana-mana. Selain dapat menjimatkan masa untuk membuat kertas kerja, usahawan-usahawan juga akan mendapat panduan menulis kertas kerja terkini dan lebih menyakinkan.

Di kertaskerja2U!!!, kami akan menyediakan eBook?? yang mengandungi sedikit panduan menulis dan contoh-contoh kertas kerja utuk panduan dan semakan usahawan-usahawan.

Kertaskerja2U!!! akan membahagikan contoh-contoh kertas kerja mengikut kategori tertentu untuk memudahkan usahawan-usahwan membuat panduan dan semakan.

Berikut adalah tajuk-tajuk yang terdapat di dalam ebook asas pengurusan perniagaan dan contoh-contoh kertas kerja;
1. Cara-cara menyediakan kertas kerja untuk tujuan perniagaan
2. Pengurusan organisasi
3. Fungsi dan tugasan untuk semua pihak pengurusan di dalam syarikat.
4. Kemahiran untuk mengkaji peluang pasaran tempatan atau antaranbangsa.
5. Cara- cara pengurusan modal
6. Simpan kira-kira dan cara menyimpan rekod.
7. Penyata kewangan
8. Memasarkan keluaran
9. Merancang dna melaksanakan projek industri kecil dan besar.
10. Contoh-contoh kertas kerja.

Akan datang pada MEI 2009 !!!

Sila layari kertaskerja2U untuk memperolehi eBook kertas kerja secara terperinci.
Sila rujuk post kami yang berikutnya untuk eBook terkini keluaran kami.
Terima kasih.

Sila hubungi kami untuk urusan pembelian eBook di

kertaskerja2u@gmail.com
017-2645028

Admin kertaskerja2U!!

4 comments:

Unknown said...

SESUAI UNTUK PINJAMAN KRISMAS
Hello semua orang, Nama saya Cik Clancy sini Dexter memecahkan TUKAR HIDUP SAYA UNTUK KELUARGA CARA MEMPUNYAI KREDIT A pinjaman yang berpatutan yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya Tawaran Testimoni Krismas datang. Saya tinggal di Florida dan saya wanita gembira di Amerika Syarikat hari ini? Saya Broke kehidupan keluarga saya dan sebarang pinjaman yang berubah, saya akan merujuk kepada mana-mana orang yang mencari pinjaman dengan mereka memberitahu diri saya. Mereka perlu bermula hidup saya saya dan memberikan kebahagiaan kepada keluarga saya i $ 250,000.00 membantu saya dengan ini takut membuat pinjaman syarikat jujur dan Allah US dengan kredit sebagai janda dengan tiga kanak-kanak mengatakan dalam talian $ 250,000.00 adalah memerlukan satu dolar pinjaman, mereka benar-benar Tuhan kredit bereputasi Bekerja dengan sebuah syarikat, orang takut. Jika anda memerlukan kredit dan sila hubungi mereka secara langsung dan Clency Wanita mengatakan bahawa anda merujuk kepada mereka sila tidak 100% pasti untuk membayar balik pinjaman. Hubungi melalui E-mel: theresawalkerloanfirm@gmail.com
SESUAI UNTUK PINJAMAN KRISMAS

jurjanibude0811@gmail.com said...

Dewan direksi WhatsApp .. +447456405237
Email: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)

Halo, nama saya Budi dari Palu Indonesia tetapi saya tinggal di Petaling Jaya, Malaysia saya ingin memberitahu anda bahawa semua peminjam pinjaman di blog ini palsu, mereka adik saya banyak wang, tetapi mereka masih tulen dalam syarikat pinjaman palsu. Beberapa bulan yang lalu saya tegang dengan syarikat pinjaman dalam talian, kerana saya memerlukan sebuah syarikat pinjaman yang jujur. Saya menjamin Rm750, 000 kurang dari 2 jam tanpa tekanan atau tekanan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 1%. Saya sangat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah pinjaman yang saya gunakan segera dipindahkan ke akaun bank saya tanpa penangguhan atau kekecewaan, kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapat pinjaman dengan mudah tanpa tekanan Saya ingin anda yakin dan yakin bahawa ini adalah tulen kerana saya mempunyai semua bukti pemprosesan pinjaman ini termasuk kad pengenalan dan dokumen perjanjian pinjaman yang saya percaya AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM sepenuh hati kerana dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat bernasib baik kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan apa-apa pinjaman, sila hubungi syarikat melalui e-mel: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com). Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (jurjanibude0811@gmail.com) jika anda merasa sukar atau mahukan prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

alida said...

Nama saya Reni Alida, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati, karena ada penipuan dan perusahaan pinjaman palsu di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian pinjaman palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah penipuan, karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Elizebeth Isaac Loan Company, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp.600.000,00 (600 ribu) dalam waktu kurang dari 24 jam dan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, jangan ragu-ragu, silakan hubungi dia melalui email nyata: Elizebethisaacloancompany@gmail.com dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi syarat dan ketentuannya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: renialida@gmail.com. Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening mereka setiap bulan.

SURYANTO SURYANTO said...

Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

 Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)